خبرهای داغ:

ایران هفتمین کشور تولید کننده کربن در جهان است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: باتوجه به اینکه ایران هفتمین کشور تولید کننده کربن در جهان است، طرح کاشت 1میلیارد درخت در چهار سال پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیز داری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سپاه ناحیه برگزار و با نشستی در حوزه منابع طبیعی همراه بود.

در این نشست جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: ایران با توجه به اینکه هفتمین کشور تولید کننده کربن در جهان است طرح کاشت 1میلیارد درخت در چهار سال پیش بینی شده است.

او افزود: فرهنگ منابع طبیعی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید درونی شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ادامه گفت: سهم استان سمنان 10 میلیون در چهارسال است که با همت و تلاش مردم این مشکل قابل رفع و امسال نهصد هزار نهال در سطح استان در راستای توسعه فضای سبز پیش بینی شده است.

مرادی حقیقی منابع ملی را بستر مناسبی برای هر نوع فعالیت اقتصادی دانست که با همکاری ادارات و سازمان های مرتبط باید از این بستر استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار