خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

تقویت راهیان نور ، تقویت پایه های فرهنگی کشور است/فرهنگ دفاع مقدس نیازمند سرفصل های حمایتی است

سرهنگ پاسدار دیلم کتولی گفت: راهیان نور یک موهبت الهی برگرفته از تفکر و اندیشه ناب مکتب شهدا و مدافعان حریم انسانیت و رشد و تعالی بشریت است.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۲۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

تقویت راهیان نور ، تقویت پایه های فرهنگی کشور است/فرهنگ دفاع مقدس نیازمند سرفصل های حمایتی است

سرهنگ پاسدار علی دیلم کتولی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: یکی از مهمترین حوزه‌های فرهنگی که به یقین الگو بخش سایر فعالیت‌ها و مسیرهای ما بوده؛ فرهنگ دفاع مقدس است که جایگاه بسیار والایی در پی ریزی بنیان‌های فکری و حرکتی ما داشته و دارد.

وی افزود:  امروز موضوع دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه است که باید در شناخت و استخراج آن کوشید و بدون تردید سهم بسیار زیادی در پیشرفت فرهنگی و البته بیداری ملت داشته است؛ لذا هرگونه برنامه ریزی در راستای تقویت این مسیر می‌تواند به تقویت پایه‌های فرهنگی ما منجر گردد.

دیلم کتولی اظهار داشت: موضوع دفاع مقدس و به تبع آن راهیان نور نیازمند سرفصل‌های حمایتی در بخش‌های مادی و معنوی است و باید این روح تازه را در کالبد جامعه دوانید تا سبک زندگی جهادی یک روش برای تعالی فرهنگی و اقتصادی جامعه شود. حلقه مفقوده‌ای که امروز باید با چراغ عقل و تدبیر و عشق به دنبال آن بود؛ فرهنگ دفاع مقدس است.

 فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگی که درایت و شور و شعور بی نظیر می‌بخشد و استقامت اجتماعی را دوچندان می‌کند فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار