خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور؛

راهیان نور یک اقدام ملی است/ ۷ استان کشور میزبان زائران راهیان نور است

سردار کارگر با اشاره به اینکه راهیان نور یک اقدامی ملی است گفت: تمام ارگان ها از سپاه و بسیج تا هلال احمرو وزارت بهداشت در ۷ استان کشور در حال تلاش هستند تا کاروان های راهیان نور در سلامت و امنیت به این سفر معنوی اعزام شوند.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۱۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛ در همایش بیستم اسفند ماه روز ملی راهیان نور در خرمشهر که با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد، سردار کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه راهیان نور یک اقدام ملی است گفت: تمام ارگان ها و سازمان ها تلاش می کنند تا اردوهای راهیان نور به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

سردار کارگر گفت: سال گذشته از ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین در خوزستان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر آمدند، به حمدالله سال ۱۴۰۱ هم تعداد قابل توجهی از نوجوان و جوانان عازم راهیان نور در سراسر کشور شدند.

 

وی با بیان اینکه اکنون هفت استان کشور مقصد زائران راهیان نور یادمان های دفاع مقدس است اظهار داشت: استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی و دو استان هرمزگان و بوشهر راهیان نور برقرار است و بیش از ۷۰درصد از کسانی که به راهیان نور می آیند جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال هستند که نشان دهنده علاقه این جوانان برای حضور در راهیان نور است.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم از نظر وضعیت جاده ای، خوابگاه ها، وضعیت روز به روز بهتر شود و الحمدالله این اتفاق خوب افتاده است ما قبل از کرونا، بیش از ۷ میلیون نفر از جوانان و نوجوانان در راهیان نور حضور پیدا می کردند و در کشور بعد از اربعین پرشور ترین اجتماع، اجتماع راهیان نور است.

 

سردار کارگر بیان‌داشت: دغدغه مقام معظم رهبری دغدغه مردم بود که وضعیت امنیت و ایمنی کاروان راهیان نور تامین شود که نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی تلاش کردند مقام معظم رهبری در چندین فرمایش خود تاکید کردند که نباید اتفاقی بیفتد وزائرانی که در راهیان نور حضور پیدا می کنند با سلامت آمده و با سلامت برگردند، با تلاشی که شد به ویژه در فراجا، چه پلیس راه چه پلیس راهنمایی رانندگی در شهرها همت کردند ما از سال ۹۷ تا کنون تلفاتی در موضوع تصادفات نداشتیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار