پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در سیستان و بلوچستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید انواع ماشین‌های کشاورزی شامل کمباین، ادوات دنباله بند، تیلر، دروگر و انواع کارنده‌ها پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۵۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، امان الله طوقی،معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ و از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده جهت خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین‌های برداشت غلات، دنباله بندها و ماشین آلات کششی و خود کششی بوده و کماکان ادامه دارد .

طوقی گفت: افزایش قیمت‌های ماشین آلات بخش کشاورزی بویژه در برخی از ادوات نیز باعث شده که کشاورزان بعضا قدرت خرید را از دست بدهند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: متقاضیان دریافت تسهیلات خرید تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان مراجعه کرده و درخواست خود را اعلام کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته با تسهیلات داده شده ۳۲۲ دستگاه انواع تراکتور و ۵۹۰ دستگاه انواع ادوات به متقاضیان در سطح استان واگذار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار