حضور در مراسم اهل بیت (ع)توفیقی از جانب خود اهل بیت (ع)است

مراسم جشن نیمه شعبان درمسجدروستای بزی الری به همت، پایگاه شهیدمهدی بزی وباحضورفرمانده حوزه قدس زهک برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۶۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، حجت الاسلام والمسلمین حسن حقی، امام جماعت مسجدروستای بزی الری با اشاره به شخصیت امام دوازدهم، گفت: اگر ما یک قدم بسوی امام زمان «عجل الله » برداریم او قدم های بزرگتری به سمت ما برمی دارد.

وی با بیان اینکه حضور در مراسم اهل بیت (ع)توفیقی از جانب خود اهل بیت (ع)است،افزود: ان شاء الله همه شما که این جا حضور دارید مورد علاقه و لطف حضرت هستید و الا نمی توانستید در این جشن شرکت کنید. الان امام زمان «علیه السلام» هر کجا که هستند به ما توجه دارند، عنایت دارند، اگر عشق و محبت حضرت نبود که ما نمی توانستیم در مجلس میلاد آن حضرت شرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حقی، با تاکید این مطلب که ورود به مجلس اهل بیت (ع) جواز می خواهد، خاطرنشان کرد: این محبت امام زمان «علیه السلام» است که ما را به مجلس میلادش دعوت کرده است واز محبت امام زمان «علیه السلام» نباید خسته شد.

امام جماعت مسجدروستای بزی الری یادآور شد، امام زمان «علیه السلام» دریای مواج بی ساحل عاطفه است. یعنی می شود کسی در ایام نیمه شعبان برای میلاد حضرت(ارواحناه الفداء) زحمتی کشیده باشد و آقا تشکر نکند؟

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از شبهایی که حضرت حجت بن الحسن العسکری (ع) شیعیان را دعا می کند، شب نیمه شعبان است به مجالس چشم می افکند.و همه را در نظر دارد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از گروه سرود دختران دبستان روستای بزی ،که در این برنامه اجرا داشتند، تقدیر و تشکر شدـ

ارسال نظرات
آخرین اخبار