مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی کشور:

نداشتن نظام صنفی از مشکلات خبرنگاران است

امین شمسایی در ششمین جشنواره ابوذر استان چهارمحال و بختیاری مهم ترین مشکل خبرنگاران را نداشتن نظام صنفی دانست.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۹۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از 37اثر برگزیده  این جشنواره در مجتمع لاله شهرکرد تجلیل شد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به گستردگی حجم رسانه ها با همه سلایق در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار رسانه در ایران وجوددارد، گفت: نسخه جدید سامانه جامع رسانه‌های کشور روز شنبه هفته آینده رونمایی و ایرادهای کنونی آن رفع خواهد شد تا بتوان خبرنگاران را برای بهره‌مندی از بیمه و مزایای دیگر به صندوق اعتباری هنر معرفی کرد.

شمسایی با اشاره به حل مشکلات اصناف مختلف با نظام های خاص خودشان همچون نظام مهندسی، نظام پزشکی و ...، افزود: سامان‌دهی و حمایت‌ها از خبرنگاران و فعالان واقعی رسانه‌ای کشور در دستور کار قرار دارد و تشکیل و فعالیت یک صنف منسجم برای خبرنگاران فعالان حوزه رسانه از مهم‌ترین نیازهای این بخش به‌شمار می‌رود.

وی با قدرانی از تلاش‌های بسیج در عرصه‌های مختلف یادآور شد: تاسیس سازمان بسیج از ابتکارات امام خمینی (ره) بود که از مهم‌ترین اصل‌ها در حفظ پایه‌های جمهوری اسلامی ایران است.

شمسایی گفت: اصحاب رسانه با روحیه بسیجی و انقلابی خوب درخشیده اند و کارنامه درخشانی دارند و همانگونه که بسیج مستضعفین در عرصه های مختلف پیشگام بوده، در عرصه رسانه هم می تواند پیشقدم باشد.

ارسال نظرات