خبرهای داغ:
استاندار چهارمحال و بختیاری:

جشنواره ابوذر فرصتی برای رویش های جدید رسانه ای است

غلامعلی حیدری گفت: جشنواره ابوذر فرصت مطلوبی برای شناسایی نیروهای مستعد و رویش‌های جدید به‌منظور مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این جشنواره با اشاره به رسالت بزرگ ابوذر در زمینه اطلاع رسانی، و بصیرت افزایی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و هیبریدی تلاش می کند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد و ثابت کند انقلاب اسلامی نمی تواند حکومت‏داری کند و نمی تواند بعنوان الگو در دنیا مطرح شود.

غلامعلی حیدری افزود: جنگ ترکیبی دشمن شامل؛  جنگ اقتصادی، رسانه ای، فرهنگی، امنیتی، است که

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب توطئه های مختلفی از سوی دشمنان طراحی و اجرا شد تا بین مردم و حاکمیت انشقاق ایجاد کنند، تصریح کرد: خدمات بزرگی را در کشور بعد از انقلاب شاهد بودیم.

حیدری گفت: یکی از مشکلات استان ما که سرچشمه سه رودخانه بزرگ کارون، دز و زاینده رود است، آب بود و دیدید که همه مسئولان مصمم شدند این چالش را حل کنند و یک کار 36 ماهه را طی 10 ماه در استان چهارمحال و بختیاری حل کردند.

وی اجرایی شدن پروژه های معطل مانده از سالها پیش در زمینه آب و سدسازی و ... و همچنین اجرای طرح جهاد آبرسانی با کمک قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام را یادآوری کرد و گفت: یکی از خصوصیات خدمتگزاران شما در این دولت این است که آقای رئیس جمهور و دولت با تمام وجود خودشان شخصا پیگیر حل مشکلات هستند.

حیدری، رسیدگی رئیس جمهور و دولتمردان به مشکلات مردم در سیل، برف و زلزله را یادآوری کرد و گسیل امکانات از 10 استان و دستگاه های سنگین از قرارگاه خاتم الانبیاء و سپاه برای بازگشایی معابر و جاده ها در برف سنگین گذشته را مصداق این همت برای رفع مشکلات مردم دانست.

وی گفت: دولت سیزدهم در سال‌جاری برابر ۶ سال بودجه چهارمحال و بختیاری را برای توسعه این استان اختصاص داده و استان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است.

حیدری تاکید کرد: جشنواره ابوذر فرصت مطلوبی برای شناسایی نیروهای مستعد و رویش‌های جدید به‌منظور مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ‌های مختلف است.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای نسبت به تبیین اقدامات دولت و نظام جمهوری اسلامی بکوشند و در قالب جهاد تبیین برای جامعه اُمیدآفرینی و با رسالت ابوذرگونه خود با دشمن مبارزه کنند.

گفتنی است؛ 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان چهارمحال و بختیاری رسیده بود که امروز ۳۷ اثر به‌عنوان آثار برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار