نظارت ها بر ساخت و ساز در تعطیلات نوروز تشدید می شود

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد بر لزوم فعال شدن گشت‌های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد
کد خبر: ۹۴۹۷۲۲۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، حامد سلمانی در هفتمین جلسه ستاد هماهنگی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان ملارد با تاکید بر فعال شدن گشت های نوروزی تاکید کرد و گفت : می بایست دستگاه‌های اجرایی از جمله بخشداریها، شهرداریها،جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هر گونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز انجام داده و گشت ها خود را در ایام تعطیلات به صورت محسوس و نامحسوس فعال نمایند.

وی با بیان اینکه اقدامات مشترک در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز بسیار راه گشاست، افزود: نباید اجازه دهیم عده ای به خاطر منافع شخصی به اراضی ملی و زراعی تجاوز نمایند.
معاون فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: در طول سالجاری اقدامات بسیار ارزشمندی در مقابله با تغییر کاربری صورت گرفت اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که باید اقدامات هماهنگ تر شود.
سلمانی در خصوص نظارت بر ساخت و سازها با نرم افزار Gis گفت: با توجه به مصوبه این ستاد، همه دستگاه ها مکلف هستند بستر لازم را برای نظارت بر ساخت و سازها با استفاده از نرم افزار ذکر شده در دستور کار قراردهند.
وی تصریح کرد: هماهنگی دستگاه های اجرایی نیروی انتظامی و مرجع قضایی با بکارگیری نقشه های gis ماهواره ای درجلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار