خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود تاکید کرد:

مسئله تربیت دانش آموزان نباید به یک قشر خاص در آموزش و پرورش محدود شود

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: مسئله تربیت دانش آموزان نباید به یک قشر خاص در آموزش و پرورش محدود شود بلکه همه معلمان باید این مسئله را جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۵۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود و کارکنان حوزه پرورشی آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت هفته امور تربیتی در حسینیه امام خمینی (ره) ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه شعبان، اظهار کرد: اهمیت امور تربیتی بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست، اما مسئله تربیت دانش آموزان نباید به یک قشر خاص در آموزش و پرورش محدود شود بلکه همه معلمان باید این مسئله را جدی گرفته و مانند موضوعات درسی برای آن هدف گذاری و برنامه ریزی داشته باشند.
علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، گزارش کوتاهی از برنامه‌های صورت گرفته در هفته امور تربیتی شامل برگزاری کارگاه‌های تربیتی جهاد تبیین، گفتمان‌های دانش آموزی، اردو‌های تربیتی، پویش مربی خوب من، مسابقات فرهنگی، هنری، معارفی و ورزشی ارائه و مراتب قدردانی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان را از حمایت‌های دلگرم کننده امام جمعه و توجه و دغدغه مندی ایشان نسبت به مسائل تربیتی ابراز نمود.
در ادامه چند تن از تلاشگران حوزه پرورشی به نمایندگی از دیگر فعالان این حوزه به بیان نقطه نظرات و درخواست‌های خود به منظور ارتقای رویکرد‌ها و فعالیت‌های تربیتی در سطح شهرستان پرداختند.
در پایان از فعالان منتخب حوزه تربیتی شهرستان تجلیل شد. همچنین به پاس قدردانی از زحمات، همراهی‌ها و رهنمود‌های مشفقانه و دلسوزانه حجت الاسلام امینی در ارتباط با تعلیم و تربیت، لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود به وی تقدیم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها