خبرهای داغ:

راه‎‌اندازی سه ایستگاه سلامت نوروزی در آبادان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از راه‌اندازی سه ایستگاه سلامت نوروزی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۶۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ دکتر سید نادر نقیبی می‌گوید: این سه پایگاه در جاده آبادان-اهواز، جاده خرمشهر-اهواز (کنار پلیس راه) و جاده آبادان-ماهشهر (۳ راهی خور دورق) فعالیت خود را انجام خواهند داد.

 

فعالیت این سه ایستگاه از ۲۴ اسفند سالجاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. در پایگاه‌های یادشده خدمات اورژانس پیش بیمارستانی نیز ارائه می‌شود.

 

برای ارتقاء سطح سلامت مهمانان نوروزی و شهروندان، افزایش ظرفیت پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در محور‌های مواصلاتی در جنوب غرب خوزستان نیز اجرایی خواهد شد.

 

وی به فعال شدن مرکز هدایت عملیات بحران EOC و رصد حوادث و مخاطرات اشاره کرد و گفت: استقرار پایگاه سیار اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق تجمع انبوه در سه شهرستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در تعطیلات بهاری پیش‌رو شکل عملیاتی به خود می‌گیرد.

 

در ایام نوروز ۱۴۰۲ درمانگاه موقت شبانه‌روزی در یادمان والفجر ۸ اروندکنار نیز با حضور پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشتی و تکنیسین فوریت‌های پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

 

اورژانس شبانه‌روزی ۱۱۵ در یادمان شهدای علقمه، کربلای۴ خرمشهر نیز استقرار می‌یابند. تمام پایگاه‌های اورژانس این دانشگاه برای مواجهه با حوادث احتمالی چهارشنبه پایان سال در آماده‌باش کامل قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها