خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و کارآفرینی در مدارس آبادان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و کارآفرینی با هدف تولید و خوداشتغالی دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف بویژه دانش آموزان مدارس فنی وحرفه ای خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۹۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ دوم پاسدار هجریان گفت: این نمایشگاه با پیگیری و حضور خواهران بسیج دانش آموزی و همچنین حضور برخی از مسئولین ناحیه مقاومت بسیج آبادان از یکم اسفند ماه افتتاح گردید و تا ۱۰ اسفند از صبح تا بعد از ظهر جهت بازدید عموم دایر می باشد.

وی در ادامه گفت: الحمدلله با پیگیری بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان و همکاری بسیج سازندگی ناحیه برخی از دانش آموزان کارآفرین و دارای تولیدات در سیر مراحل اخذ وام خود اشتغالی قرار گرفتند.

وی افزود: این نمایشگاه تنها به جهت بازدید عموم دایر نشده بلکه عرضه و فروش محصولات دانش آموزان نیز در نمایشگاه در حال انجام است. 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ر پایان گفت: از موارد و تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه میتوان به محصولات و تولیدات رشته های مختلف هنرهای دستی از جمله معماری داخلی و طراحی و تهیه ماکت های اماکن مختلف، معرفی تاریخ ایران در ادوار مختلف تاریخی در قالب طراحی و نقاشی و مجسمه سازی، اخذ سفارش انواع طراحی های مشتریان، محصولات صنایع شیمیایی از جمله واکس، مایع دستشویی، تونر، انواع آبمیوه، لوازم آرایشی و ...، تولید دفاتر شکیل و متنوع با جلدهای پارچه ای و مزین به تصاویر کارتونی ایرانی و سردار دل ها، ساخت عروسک های بومی محلی ، بافت انواع محصولات حصیری و... اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار