مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت امام سجاد(ع):

بسیج برای جوانان شور آفرین و دشمنان بیم‌آفرین است

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بسیج برای جوانان شور آفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۶۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

 

نظری همزمان با ماه مبارک شعبان در آئین افتتاحیه دهمین پایگاه از پایگاه های تابعه حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه(س) به نام پایگاه مقاومت حضرت ام البنین(س) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از کرج، اظهار کرد: بسیج مرز سنی و مرز جنسی ندارد و همه اقشار از پیر و جوان و مرد و زن می‌توانند در آن نقش‌آفرینی کنند.

  وی با اشاره به نکاتی از  بسیج بیان کرد: آنچه که برای ما مهم است اصول تفکری بسیج است، همه ما باید خود را متعهد بدانیم که در این مسیر ثابت قدم باقی بمانیم و مراقب باشیم هیچ مسئله ای ما را از این تفکر غافل نکند.

وی عنوان کرد: با افتتاح این پایگاه مقاومت بسیج، از ظرفیت جوانان بسیجی و پیشکسوتان این محله و پایگاه استفاده خواهد شد.

در بخشی از این مراسم «حجت‌الاسلام شریفی» امام جماعت مسجد به سخنرانی در خصوص جایگاه و نقش مجموعه بسیج و مسجد پرداخت.

وی در ادامه به جهاد تبیین رسالت مهم بانوان در عصر کنونی اشاره کرد و افزود: ترویج حجاب و عفاف و شناسایی الگوهای موفق در این عرصه نیز وظیفه خطیر دیگری است.

گفتی است در پایان با دستان متبرک مادر شهید کشاورز این پایگاه افتتاح شد و با حضور مسئول بازرسی ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)، مسئول جامعه زنان ناحیه، اهالی محله حکم فرماندهی بتول حسینی به عنوان مسئول پایگاه توسط فرمانده حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه(س) تقدیم شد.


خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار