جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران :

خداوند اعیاد زیادی را در ماه شعبان قرار داده تا مومنان با شادی و نشاط وارد ماه رمضان شوند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع وابستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: ماه رجب و شعبان آمادگی کامل مومنان جهت ورود به ماه رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا است.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۸۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

حجت الاسلام و المسلمین   حسین طیبی فر جانشین نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در محفل انس و مودت وابستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران که  به همراه همسرانشان در حسینیه حضرت فاطمه(س) ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد؛ اظهار داشت: خداوند اعیاد زیادی را در ماه شعبان قرار داده است تا بندگان مومنش حزن و اندوه نداشته باشند و با شادی و نشاط و آمادگی کامل وارد ماه مبارک رمضان و ضیافت الله شوند.

وی تاکید کرد که مومنان  بعد از یک ماه تهذیب و روزه داری باید این اخلاق حسنه را در طول سال داشته باشند و بعد از مدت اندکی یک هفته یا بیشتر بعد از پایان ماه مبارک رمضان به اعمال ناپسندی که ترک کرده اند روی نیاورند.  وی با بیان آیاتی از سوره عنکبوت گفت: خداوند می فرماید بعضی انسان ها تصور می کنند که ما آنها را رها می کنیم و همینکه گفتند ایمان آوردیم کفایت می کند و کاری به آنها نداریم بلکه خدا همه را امتحان می کند و می فرماید این سنت من است و این ازمون الهی از گذشته برای انبیاء هم بوده است و همه را در آزمون های خست قرار می دهیم. وی یادآور شد یکی از آزمون های ملت ما دوران دفاع مقدس بود که  اغلب مردم ما و شما بسیجیان و پاسداران سربلند از این آزمون بیرون آمدید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار