دیدار مدیر آموزش پرورش شهرستان گناوه با فرمانده سپاه این شهرستان

دیدار مدیر آموزش پرورش شهرستان گناوه با فرمانده سپاه این شهرستان
مدیر آموزش و پرورش گناوه وجمعی از معاونان وی با فرمانده سپاه شهرستان گناوه همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز پاسدار با یکدیگر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۱۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

دیدار مدیر آموزش پرورش گناوه  و جمعی از معاونان وی با فرمانده سپاه این شهرستان

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، ضرغام مردانی مدیر آموزش و پرورش گناوه در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه، نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی افزود:تمام تلاش ما تربیت آینده سازان تراز نظام اسلام با هم افزایی و همکاری بین سپاه و مسئولان شهرستان است.
مردانی با تشکر از سپاه و بسیج دانش آموزی در زمینه برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش آموزی گفت:در سال جاری با پیشقدمی سپاه و آموزش پرورش گناوه اولین و آخرین برنامه اعزام راهیان نور در سطح استان بوشهر درسال جاری در گناوه انجام شده است که هر دو برنامه درسطح بسیار خوب انجام شد.
وی بیان کرد:در مدارس شهرستان گناوه هر مدرسه یادواره یک شهید در طول سال تحصیلی در حال اجراست که تاثیرات خوبی نیز داشته است.
وی همچنین اضافه کرد:با هماهنگی انجام شده، در کنارتربیت دانش آموز تراز انقلاب نیز مدرسه و معلم تراز انقلاب در مدارس در حال انجام است.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه نیز گفت: رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن است که از همان ابتدای شکل گیری انقلاب و تاکنون و با همت جوانان متعهد، مخلص و انقلابی و با تاسی و الگو پذیری از سیره، منش و رفتار حضرت امام حسین علیه السلام توانسته این ماموریت خطیر و سنگین را به نحو احسن و شایسته انجام دهد.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: آینده روشن هر کشور در گروه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می‌سازند.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است، گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاورد‌های مختلف نظام و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار