از ویزیت تا تحویل داروی رایگان به مردم مناطق محروم؛

کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا به هزار جریب بهشهر رسید

ساری-کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی، پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا این بار به روستای غریب محله از منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر رفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۲۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مقصد کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی ،پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا این بار روستای غریب محله از منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر بود.

عادل الندانی در حاشیه این برنامه به خبرنگار بسیج در بهشهر گفت: با عنایت به پایش و سنجش صورت گرفته که با همکاری مرکز بهداشت و درمانی روستای غریب محله و پزشک خانواده این روستا و روستا‌های قمر انجام شد، برنامه‌ریزی برای اعزام گروه جهادی پزشکی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

 مسئول اجرایی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: این برنامه به صورت مشترک با گروه جهادی تخصصی پزشکی همت عالی مازندران با مشارکت مرکز بهداشت و درمانی غریب محله و سازمان بسیج سازندگی در این روستا برگزار و به اهالی روستا‌های گالش‌محله، شیرداری و ولم نیز خدمت‌رسانی پزشکی انجام شد.

الندانی از حضور  هفت پزشک عمومی و متخصص در این برنامه خبر داد و گفت: ضمن ویزیت، مشاوره و نسخه‌نویسی، تحویل دارو به این بیماران نیز صورت گرفت.

مسئول اجرایی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه یادآور شد: مردم خونگرم و نجیب این روستا نیز همچون کاروان‌های سلامت گذشته که توسط این قرارگاه در نقاط مختلف برگزار شده بود هزینه‌ای بابت دارو پرداخت نکردند.

الندانی در پایان ضمن قدردانی از اهالی خوب و مهمان‌نواز روستای غریب‌محله، دهیاری و شورای اسلامی روستا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستا، مرکز بهداشت و درمانی غریب محله، سازمان بسیج سازندگی و مشارکت و همکاری گروه جهادی تخصصی پزشکی همت عالی در برپایی این برنامه اضافه کرد: ارائه‌ی خدمات پزشکی به مردم، از فعالیت‌های تخصصی این قرارگاه در روستا‌های مناطق محروم می‌باشد که در سال آینده نیز ان‌شاءالله همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار