خبرهای داغ:

جشن اعیاد شعبانیه به همت بسیجیان در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری جشن فرخنده اعیاد شعبان و کمک های مومنانه با یاری بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۲۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان ماه ماه مبارک شعبان و به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) مراسم جشنی با مولودی خوانی معصومه کرکه آبادی در جمع خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه شعبان یکی از سه ماه پر فضیلتی است که هر انسان مومنی می تواند از آن برای نزدیک شدن به پروردگار و پیامبر او یاری جوید و خود را چشمه سار این ماه پاک نماید و به سوی کمال رود.

او افزود: امیرالمومنین (ع) درباره این ماه پر فضیلت می فرمایند از آن روز که پیام رسول خدا (ص) را درباره شعبان شنیدم، هرگز روزه آن ماه را از دست ندادم. اگر خدا بخواهد هرگز آن را ترک نخواهم کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در این راستا مراسم باشکوه اعیاد شعبانیه همراه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و دعای توسل توسط خواهران بسیجی در پایگاه برگزار شد.

ادهم بیان داشت: همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و در راستای پیروی از سیره اولیا و ائمه اطهار (ع) جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، مبلغ پنج میلیون ریال کمک به بیمار نیازمند بستری در بیمارستان به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها