خبرهای داغ:

تجلیل از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس باحضور نماینده مجلس خبرگان رهبری

بمناسبت اعیاد ماه شعبان و ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع)روز جانباز مراسم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور نماینده محترم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۷۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ آیت الله حیدری با اشاره به اینکه  تبیین عامل همراهی،رستگاری و پیروزی است گفت: تا زمانی که انسان ولی خدا را تصدیق نکند،با تردید نمی تواند در مسیر خداوند متعال گام بردارد.

وی ادامه داد: دلیل پیروزی شیعه در طول تاریخ آن است که سیدالشهدا را در حد خود تصدیق کرده اند.آنچه ما را در جبهه های جنگ پیروز نمود،شعار"یا حسین‌، تصدیق امام حسین بود.

 

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  در ادامه بیان کرد:بالاترین درجه حضرت ابوالفضل(ع)،نصیحت و خیرخواهی است و این باری است که بر دوش انسان نیست.نصیحت پس از وفا،یعنی آن عهدی که با خدا بسته شده با تمام وجود انجام شود و آن،عهد خیر خواهی و فداکاری است.

آیت الله حیدری عنوان داشت:اگر انسان با هوس های خود مبارزه نکرده باشد در زمان وظیفه و تکلیف در برابر ولی فرصت را از دست خواهد داد.باید از قبل،دعوت ولی خدا را شنید و آن را بر دعوت های شیطان نفس و دنیا ترجیح داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار