خبرهای داغ:

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در استان بمناسبت روز جانباز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پیامی‌به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز، از صبر و ایثار جانبازان سرافراز در راه دفاع از میهن و انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۰۶
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

" جانبازان در حقیقت شهیدان زنده ای هستند که خدای متعال این فرصت را به آنها داده که سال هایی از عمر خودشان را همراه با مجاهدت و آزمایشِ دشوار بگذرانند " مقام معظم رهبری

 

چهارمین روز از شعبان المعظم یادآور ایثار و از خودگذشتگی دلاورمرد صحرای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) است. رزمنده رشیدی که در راه پاسداری از دین اسلام و امام زمان خویش- حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) – دو دست مبارکش و جانش را نثار کرد تا برای جهانیان نمادی از ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و جانبازی باشد.

 

جانبازی، مدال افتخار ارزشمندی است که خداوند متعال، بهره مندی از آن را نصیب انسان‌های وارسته ای می‌کند که با تأسی از بزرگ جانباز کربلا، حضرت قمر بنی‌هاشم( سلام الله علیه )، پایداری و استقامت پیشه نموده و در راه رضای حق از هستی و جان خویش گذشته اند که جانبازان سرافراز ایران اسلامی نیز با پیروی از این سیره اصیل و ناب، اسناد زنده ایثارگری و فداکاری در راه حفظ ارزش های اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه) و به تعبیر مقام معظم رهبری ؛ شهیدان زنده ای هستند که در راه جهاد با یزیدیان زمانه، با سلاح ایمان، عقیده و معنویت، دست از تمام وابستگی‌های دنیوی خود شسته، به دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلام پرداختند تا پرچم پر افتخار اسلام برای همیشه در اهتزاز بماند.

 

بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است که از هستی خود برای حفظ میهن گذشتند. پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی‌های پاسداران وطن است و همین رشادت ها و پاکبازی‌ها موجب شده تا امروز با غرور و افتخار با وجود همه سختی‌ها قد برافرازیم.

 

اینجانب با ادای احترام به مقام فخیم جانبازان گرانقدر دفاع مقدس، فرارسیدن چهارم شعبان المعظم زادروز مسعود حضرت ابالفضل العباس(علیه السلام ) را به همه ملت شریف ایران به ویژه بزرگ جانباز انقلاب اسلامی امام خامنه ای تبریک و تهنیه گفته، توفیق و سربلندی همگان را از درگاه ایزد باریتعالی مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار