خبرهای داغ:

دیدار صیمیمی اعضای پایگاه علمی شهید احمدی روشن خرمشهر با جانباز پاسدار دفاع مقدس و مدافع حرم

اعضای پایگاه علمی بسیج شهید احمدی روشن خرمشهر مقارن با شب ولادت باسعادت بزرگ جانباز اسلام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام با یکی از جانبازان پرافتخار دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۶۴
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه خرمشهر : جانباز پیشکسوت دفاع مقدس حاج غلامرضا ماندنی در دیدار اعضای پایگاه علمی شهیداحمدی روشن، با توصیه به نسل جوان نسبت به مطالعه و افزایش سطح درک و شناخت از ابعاد مختلف زندگی، گفت: جوانان و نوجوانان قبل از هر مساله ای پشتیبان ولایت فقیه باشند. 

 

وی توصیه کرد: شهیدان با دادن جانشان دین خود را به وطن ادا کردند و شما نسل جوان میتوانید با فعالیت های علمی و فرهنگی جهاد کنید.

 

جانباز دوران 8 سال دفاع مقدس افزود: در این راه مشکلات بسیاری وجود دارند ولی با توکل به خدا، اراده ی قوی و روحیه ی انقلابی میتوانید در این راه جهاد کنید.

 

قابل ذکر است سوابق ایشان حضور در طول 8 سال دوران دفاع مقدس در گردانهای میثم، بلال و تخریب. حضور در سوریه بعنوان مدافع حریم اهل‌بیت در کنار مدافعان حرم و نهایت امر اینکه این مرد خدا با اهداء یک دست و یک پا در راه دین و میهن عزیز اسلامی با 70 درصد به مقام جانبازی نائل آمده اند. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار