معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در زاهدان:

اتحاد یکی ازمولفه های قدرت ملت ایران

سردار سنایی راد گفت: ما باید قدرت داشته باشیم تا هم قدرت و هم مکر دشمن را جواب دهیم، جنگ ‌امروز جنگ ترکیبی است که در آن از به کار گیری ابزار اطلاعاتی و چاشنی نظامی تا جنگ شناختی و دیپلماسی بهره برده شده است، اینجاست که ما هم باید در برابر تمام تهدیدات آنها قدرتمندانه عمل کنیم .
کد خبر: ۹۴۹۵۰۳۰
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج اززاهدان، سردار سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، در مراسم جشن روز پاسدار که با حضور خواهران وبرادران پاسدار در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با توجه به اهمیت و تاثیر کلام در مجامع انسانی،گفت: روی برخی از تصمیماتی که در حال اتخاذ است باید تاملی داشت و از تجربیات استفاده کرد .

وی در ادامه تصریح کرد: گاهی وعده، مخاطب را حساس می کند و گاهی با توجه به جنگ ترکیبی دشمن، عملی نشدن وعده ها، ناامیدی مردم را در پی دارد.

سردار سنایی راد، با توجه به آخرین وضعیت برجام و موضع آمریکایی ها و اروپایی ها اذعان داشت: اروپای بعد از ترامپ با اروپای قبل از ترامپ متفاوت است ودر مرحله جدید نوعی هماهنگی ایجاد شده بین آمریکایی ها و اروپایی ها وجود دارد و در حال حاضر سیاست دموکراتها ،سیاست نرم است و اجماع سازی علیه ما است و تاحدودی هم در این قصه موفق بودند .

وی با بیان، نماد طنزگونه تلاش کم و فراموشی، اظهارداشت: در مسند اجرایی قرار گرفتن، مانند ازدواج کردن است، قبل از آن برداشت و ایده ها متفاوت است ولی هنگامی که در مرحله مسئولیت پذیری و ازدواج قرار داده می شویم همه برداشتها و تدابیر با توجه به شرایط جدید تغییر می کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به واکنش آمریکا و غرب به شهادت حاج قاسم سلیمانی و متفاوت بودن آن واکنش با شهادت شهید فخری زاده، یادآور شد: آنجا که دشمن وقیحانه خود اعتراف به شهادت جان برکفان این نظام مقدس می کند، انتقام هم براحتی انجام می شود ولی در شهادت شهید فخری زاده هیچ کس شهادت وی را عملا برعهده نگرفت و دشمن خطایی را که درباره شهادت شهید سلیمانی ابراز داشت،تکرار نکرد.

وی ادامه داد: انتقام همیشه در کلام نیست برخی از عملیات موفقیت آمیزی که توسط نیروهای ما صورت می گیرد پیام انتقام را برای معاندین و دشمنان قسم خورده این نظام مقدس بهمراه دارد.

سردار سنایی راد،از رسانه به عنوان بخش مهم در دنیای جدید نام برد و اتحاد را یکی ازمولفه های قدرت امروز ملت دانست وخاطرنشان کرد: ما باید قدرت داشته باشیم تا هم قدرت و هم مکر آنها را جواب دهیم و جنگ امروز،جنگ ترکیبی است که در آن از به کار گیری ابزار اطلاعاتی و چاشنی نظامی تا جنگ شناختی و دیپلماسی بهره برده شده است، اینجاست که ما هم باید در برابر تمام تهدیدات آنها قدرتمندانه عمل کنیم .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار