خبرهای داغ:
کارشناس فرهنگی در گفتگو با بسیج:

فرهنگ پاسداری محصول ناب عاشوراست

حجت الاسلام رشیدی باتبریک اعیاد شعبانیه گفت: فرهنگ پاسداری محصول ناب عاشورا و قیام امام حسین (علیه السلام) است.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۶۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین و روز پاسدار به جایگاه ائمه اطهار (علیهم السلام) در نزد خداوند اشاره کرد و گفت: انسان برای رسیدن به کمال باید به ریسمانی دست بزند که آن ریسمان محکم و قابل اعتماد باشد و اهل بیت (علیهم السلام) بهترین و محکم ترین ریسمان برای رسیدن به کمال هستند.

حجت الاسلام مرتضی رشیدی  ادامه داد: امام حسین (علیه السلام)، گنجینه ای از درس آزادی، عدالت، ایثار، شجاعت و مقاومت  است و پاسداران انقلاب اسلامی نیز پرورش یافته این مکتب اصیل انسانی و اخلاقی هستند.

رشیدی افزود: رسالت پاسداران، حفظ و صیانت ارزش های انقلاب اسلامی است، پاسدار برای دفاع از اسلام و جهاد در راه خدا همیشه و در هر شرایطی آماده است و این همان روحیه عاشورایی است که از نهضت امام حسین (علیه السلام)، نشات گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: فرهنگ پاسداری محصول ناب عاشورا و قیام امام حسین (علیه السلام) است، لذا این فرهنگ باید در جامعه و در بین جوانان تثبیت و نهادینه شود تا یک جامعه حسینی شکل بگیرد و زمینه های تحقق حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان (عج)، فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار