بخشدار آبدان

مساجد بین‌راهی افزایش یابد

بخشدار آبدان عصر جمعه در حاشیه کلنگ زنی مسجد بین راهی حضرت امام حسن مجتبی (ع) در آبدان ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در قرآن کریم ۲۸ بار در خصوص مسجد اشاره شده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

مساجد بین‌راهی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، بخشدار آبدان خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هرکسی یک مسجد و بنایی در زمین بگذارد در قیامت از این بنا نصیب او خواهد شد و آنهایی که در ساخت مساجد مشارکت دارند قطعاً باقیات و صالحات در پی خواهد داشت.

درویشی با اشاره به اینکه این مسجد در مسیر اصلی جاده بوشهر بندر عباس واقع شده است کار بسیار مهمی صورت گرفته است گفت: این مسجد متعلق به همه است و همه مردم باید در ساخت این مسجد همت کنند.

بخشدار آبدان افزود:، ما باید در دین مبین اسلام گسترش دهنده فرهنگ باشیم و یکی از فرهنگ‌های مهم ساخت مساجد است و باید بیش از گذشته شاهد گسترش آن باشیم.

بخشدار آبدان در ادامه افزود: در زمان جنگ تحمیلی از همین مساجد نیروها به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و مساجد نقش مهمی در شکل گیری و تربیت انسان‌ها و جوانان داشته است.

درویشی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته جوانان و نوجوانان در دفاع از این آب و خاک نقش داشته‌اند افزود:،این امر به جهت تربیت در مساجد بود و برنامه‌هایی که در مساجد برگزار می‌شد از جمله دعای توسل، دعای کمیل که این برنامه‌ها راهگشا بود.

بخشدار آبدان ادامه داد: جوانان و نوجوانان پا به عرصه گذاشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک وطن به دست بیگانگان بیافتد.

در پایان با حضور مسئولان بخش آبدان مسجد بین راهی حضرت امام حسن مجتبی (ع) با زیر بنای ۲۳۰ مترمربع کلنگ زنی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات