مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ:

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است
کد خبر: ۹۴۹۴۸۳۱
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ با صدور پیامی ، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" یاد نمود.

بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است که از هستی خود برای حفظ میهن گذشتند.

پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است و همین رشادت ها و پاکبازی ها موجب شده تا امروز با غرور و افتخار با وجود همه سختی ها قد برافرازیم.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می داند که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا کردند.

مردم شریف و نجیب جزیره خارگ نیز که به واسطه مجاهدت‌های پاسداران و دیگر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی از نعمت امنیت برخوردار هستند، این تلاش‌ها را ارج نهاده و آرامش خود را مرهون این تلاش‌ها می‌دانند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی و جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت استان بوشهر به ویژه جزیر مقاوم خارگ و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، دوام افتخارات شما عزیزان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت دارم و یاد و خاطره شهدای مظلوم سپاه پاسداران بالاخص شهدای وقایع اخیر و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می‌داریم.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار