بخشدار ویژه خارگ:

پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسب روز پاسدار و روز جانباز

اعیاد اسلامی همواره مایه شادی و شعف مردم بوده است و در این میان ماه شعبان سرشار از اعیادی است که زمینه سرور دوچندان را در جامعه فراهم می آورند
کد خبر: ۹۴۹۴۸۰۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶

پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسب روز پاسدار و روز جانباز

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، بخشدار ویژه خارگ در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اعیاد اسلامی همواره مایه شادی و شعف مردم بوده است و در این میان ماه شعبان سرشار از اعیادی است که زمینه سرور دوچندان را در جامعه فراهم می آورند.

 

ماهی که در نخستین روز های آن میلاد مسعود حضرت امام حسین(ع) , ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) و میلاد پرخیر و برکت حضرت امام زین العابدین (ع) قرار دارد و همچنین در میانه آن شاهد میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین ذخیره عالم امکان حضرت ولیعصر(عج) هستیم. 
 
بی تردید نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام به نام روز جانباز در واقع قدردانی از رشادت ها و سلحشوری های دلاورمردانی است که چون کوه استوار در دفاع از میهن عزیز اسلامی مان چه در روزهای جنگ تحمیلی و چه در روزهای جنگ اقتصادی و چه امروز در نبرد ویروس منحوس کرونا ایستاده اند و پا به پای مردم رشید ایران زمین حرکت کرده اند.

 

پاسداران انقلاب اسلامی در جزیره راهبردی خارگ به مثابه سربازانی همواره در مسیر ولایت , گوش به فرمان ولی امر خویش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده اند و از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران چه در عرصه های مختلف دریغ نکرده اند.
 
اینجانب ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) روز جانباز به تمامی پاسداران و جانبازان عزیز جزیره مقاوم خارگ, امیدوارم در آستانه سال 1402 و در سایه همدلی و وحدت موجود در خارگ زیبا و با تلاش مردم , دستگاه های اجرایی و سپاهیان و بسیجیان عزیز شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش در یکتای خلیج فارس  باشیم.
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار