خبرهای داغ:
صدیقی:

شهادت‌طلبانه‌ترین آدم‌ها در سپاه حضور یافتند/ دشمنان در فتنه ۸۸ تمام تجربه تاریخی‌شان را به‌کار گرفتند

خطیب نماز جمعه تهران، گفت: دشمنان در سال ۸۸ آن فتنه عظیم را به راه انداختند و همه تجارب تاریخی‌شان را برای تغییر هویت و شناخت و انحراف فکری مردم به کار گرفته بودند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

شهادت‌طلبانه‌ترین آدم‌ها در سپاه حضور یافتند/ دشمنان در فتنه ۸۸ تمام تجربه تاریخی‌شان را به‌کار گرفتند
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یکی از برکات تقوا، گشایش و سهولت زندگی است و برکت بالاتر آن، بندگی خداست. کسی که دست خیر و گره‌گشا داشته و این سخاوت و کرامت با تقوا همراه باشد و مال حلال کسب و آن را در راه خدا خرج کند و تقوا داشته باشد، خدا قول داده که برای او امور را آسان می‌کند. 

وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: امروز با میلاد پر برکت حضرت امام حسین (ع) سید شهیدان و سرور جوانان بهشت مصادف شده است. امام حسین (ع) نفس مطمئنه است؛ همه تلاش و کوشش در زندگی رسیدن به آرامش است و قرآن کریم نسخه اصلی را پیچیده است. امام حسین (ع) خودش ذکرالله و قرآن ناطق بود که بر حسب روایات حضرات معصوم و سیدالشهدا هستند؛ اگر بخواهیم امام حسینی زندگی کنیم، نباید خدا را از یاد ببریم.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر خطبه‌های خود به روز پاسدار اشاره کرد و گفت: امروز روز پاسدار و افتخار پاسداران است؛ این تناسخ و سنخیت همزمان با روز طلوع وجود عشق و شهادت و مبارزه با استکبار یعنی امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: سپاه امروز جلوه خودش را به رخ عالیمان می‌کشد. سپاه برآمده از متن مردم است و پاک‌سرشت‌ترین‌ها، شهادت‌طلبانه‌ترین آدم‌ها در سپاه حضور پیدا کردند و در همان روزهای اول به عشق شهادت و امامت، قداست پیدا کردند.

حجت‌الاسلام صدیقی بیان کرد: نظام اسلامی یک پدیده خارق‌العاده توأم با کرامت و جزو معجزات قرن حاضر است. این تشکل، نظامی براساس شرع انور و با مبانی دینی شکل گرفته که به وظیفه تحصیل قدرت برای مکتب عمل می‌کند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: دنیای استکبار بروز و ظهور انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابید و از روز اول قدرت‌های سلطه‌گر خواستند که چنین نظامی متولد نشود و زورشان نرسید، این مولود به دنیا آمد و دشمنان جنگ نیمه‌سختی را راه انداختند و ایجاد اختلافات داخلی را در برنامه‌های خودشان قرار دادند، اما این آتش با تدبیر ولایت و حضور شهادت‌طلبانه یاوران ولایت و جهاد تبیین رهبر انقلاب خاموش شد.

وی در همین زمینه اضافه کرد: دشمن ناچار شد ایران را در یک جنگ جهانی، درگیر یک خطر نظامی و خطرناک کند. در هشت سال جنگ تحمیلی همه قدرت‌ها در یک کفه و جمهوری اسلامی در کفه دیگر قرار داشت، اما دیدیم که دست خدا با ما یار بود.

امام جمعه موقت تهران افزود: بعد از جنگ تحمیلی و شکست دشمن و پیروزی نظام الهی، دشمنان رویکرد جدیدی را در پیش گرفتند و جنگ، تهاجم و ناتو فرهنگی را آغاز کردند و در سال 78 در کوی دانشگاه آن آشوب را ایجاد کردند و در سال 88 نیز آن فتنه عظیم را به راه انداختند و همه تجارب تاریخی‌شان را برای تغییر هویت و شناخت و انحراف فکری مردم به کار گرفته بودند و مطمئن بودند مردم از درون نسبت به انقلاب نظرشان تغییر می‌کنند و به جای حمایت با نظام خود می‌جنگند، اما دیدیم با رهبری رهبر انقلاب از این طوفان‌های عظیم عبور کردیم. 

حجت‌الاسلام صدیقی تأکید کرد: رهبر انقلاب با یک سخنرانی، افشاگری و روشنگری، تمام تارهای عنکبوتی تبلیغاتی دشمنان را از بین بردند و دل‌های مردم را مستحکم کرد و دیدیم که دشمنان در این جنگ فرهنگی هم شکست خوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار