باقرشهر در اعیاد شعبانیه غرق در سرور و شادی است

به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد مبارک شعبانیه، شهرداری باقرشهر در راستای گرامیداشت این ماه مبارک اقدام به آذین بندی و فضاسازی سطح شهر نموده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۵۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

  میلاد سلگی مسئول اداره روابط عمومی شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت: این اقدامات به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد پیش رو انجام شده و شهرداری باقرشهر، علاوه بر تنظیف و آراستگی سطح شهر، با آذین بندی ها و نصب بنرهای تبریک حلول ماه شعبان، فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع)، اقدام به فضا سازی سطح شهر نموده است. 

وی در ادامه گفت: همچنین بنرهایی به مناسبت روز پاسدار با موضوع خدمات جهادی پاسداران و افتخار آفرینی این عزیزان و در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در لیست گروه‌های تروریستی در سطح شهر نصب و اکران شده است.

سلگی در پایان گفت: با توجه به اینکه در ماهی قرار داریم که سرتاسر شادی، خیر و برکت است و مهم‌تر اینکه، تولد دو امام همام در این ماه قرار دارد،امید است که با بهره گیری از فیوضات ماه رجب المرجب و شعبان المعظم آماده ورود به ماه میهمانی خداوند باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار