خبرهای داغ:

۲۸۶ سارق حرفه ای در دام نیروی انتظامی خوزستان

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان خوزستان و با انجام اقدامات تخصصی ۲۸۶ نفر از سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند.‌
کد خبر: ۹۴۹۴۶۴۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان  در خصوص طرح ضربتی مقابله با سرقت اظهار کرد: طرح تشدید مقابله با سرقت، شناسایی، دستگیری سارقین، مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار و مالخران به مدت چهار روز در سطح استان بویژه کلان شهر اهواز اجرا شد.

 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیرو انتظامی استان خوزستان و با انجام اقدامات تخصصی ۲۸۶ نفر از سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند.‌از این تعداد ۱۲۲ دارای سابقه مکرر سرقت بودند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۵ نفر از مالخران، گفت: اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه سرقت و امنیت پایدار در سطح استان تداوم خواهد داشت.

 

وی با اشاره به تاثیر مثبت مشارکت مردم در تامین امنیت، ادامه داد: تحقق امنیت پایدار مشارکت تمامی سازمان‌ها و نهادهای متولی تامین نظم و امنیت را می‌طلبد.

 

سید محمد صالحی به تشریح جزئیات طرح دیگری پرداخت و تصریح کرد: کمپ ماده ۱۶، محل نگهداری معتادین متجاهر، در کلان شهر اهواز راه اندازی شد.

 

وی بیان کرد: معتادین متجاهر و خرده فروشان روزانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان جمع آوری و تحویل کمپ داده می‌شوند.

 

صالحی درخصوص برخورد و مجازات با سارقین دستگیر شده، عنوان کرد: سارقانی که در این طرح و در تداوم آن دستیگر شدند، تماما پس از تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

 

وی ادامه داد: سوابق این افراد جمع بندی خواهند شد و درخواست ما هم از مرجع قضایی اعمال اشد مجازات برای آن‌ها خواهد بود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان پیرامون سرقت احشام گفت: در این خصوص طرح کنترل محورهای مواصلاتی در حال اجرا است؛ گشت‌های ما بصورت شبانه روزی در محورها فعال هستند و کار شناسایی و دستگیری این سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار