خبرهای داغ:

اعزام خانواده های ایثارگر خرمشهری به مشهد مقدس

با پیگیری معاونت ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اعزام 15 نفر از خانواده های معسر ایثارگران خرمشهری به مشهد مقدس انجام گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۲۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خرمشهر؛  سوم اسفندماه با پیگیری های معاونت ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و مساعدت فرماندهی ناحیه و معاونت ایثارگران سپاه استان خوزستان، تعداد 15 نفر از اعضای خانواده ایثارگران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس برای زیارت مرقد مطهر و منور علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء اعزام شدند.

 

مسئول معاونت ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در این رابطه گفت: زائرین محترم از خانواده رزمندگان بسیجی و سرباز دوران دفاع مقدس هستند که با توجه به سهمیه ابلاغی از رده استانی در این مرحله تعداد 15 نفر را با وسیله نقلیه و با حضور جانشین محترم ناحیه، عزیزان از محل ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و با همراهی یکی از همکاران ما تا محل تجمع کلی زائران آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در مرکز استان و ایستگاه راه آهن بدرقه شدند.

 

قابل ذکر است با تلاش‌های مؤثر و جهادی فرماندهی  ناحیه خرمشهر در طول سال اقشار مختلف بسیجیان، خانواده ها و مشتاقان زیارت مرقد مطهر امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا توفیق زیارت پیدا می کنند که این موضوع در نوع خود بسیار جای تشکر و قدر دانی دارد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها