خبرهای داغ:
استاندار همدان:

دستگاه‌های اجرایی همدان در برگزاری جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی پای کار هستند

همدان- استاندار همدان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان هم به عنوان یک تکلیف سازمانی و هم از نظر اعتقادی برای برگزاری جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی پای کار خواهند آمد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۴۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهاردهمین نشست استانی جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که با حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد، بیان کرد: میزبانی از چهاردهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی بسیار ارزشمند است و باید بتوان از این فرصت برای توسعه و شکوفایی حوزه فرهنگی بهره برد.

وی اظهار کرد: بنیاد امام رضا (ع) در زمینه ترویج فرهنگ رضوی، فعالیت‌های قابل توجهی داشته و توسعه و احیای فرهنگ رضوی را با ابزار هنر و رسانه در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه فلسفه وجودی هنر، مانایی و ماندگاری آثار فاخر است با تأکید بر نقش آموزش و پرورش در این زمینه، خاطرنشان کرد: باید تمرکز و هدف آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان، از زمان پیش دبستانی باشد تا شخصیت فرزندان و قالب ذهنی آنان را با فرهنگ رضوی پرورش دهیم.

وی افزود: بنیاد بین ‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با این گستره فعالیت و متولیانی که خود از جنس فرهنگ محسوب می‌شوند، از جمله وزیر فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی که ایشان از مفاخر این استان هم هست، می‌تواند در این زمینه فعالیت‌های مثمر ثمر داشته باشد.

قاسمی فرزاد تأکید کرد: در استان همدان با رویکردی که دولت سیزدهم دارد، در کنار همه فعالیت‌ها توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ داریم زیرا اساس انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است؛ این را هم باید بگویم که مبانی فرهنگی در این استان بسیار قوی و غنی است و مردم همدان پیوند ناگسستنی با اهل بیت علیهم السلام و ولایت دارند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان هم به عنوان یک تکلیف سازمانی و هم از نظر اعتقادی برای برگزاری این جشنواره پای کار خواهند آمد.

ارسال نظرات