خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان:

جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان برگزار می‌شود

همدان-رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات  استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی از برگزاری نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با مشارکت معاونت امور اقتصادی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صداو سیمای مرکز همدان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری، سازمان بسیج سازندگی، بسیج علمی و پژوهشی و سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به منظور بررسی اهداف، سیاست‌ها، الگوسازی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی در خانواده و تولید برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در خصوص پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان تصریح کرد: این جشنواره در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  ۳۴۲۳۰۲۷۷-۰۸۱، ۰۹۱۸۹۰۲۶۲۴۵و ۰۹۱۸۱۷۷۷۶۷۴ تماس و یا به آدرس اینترنتی https://hamedan.basijkargari.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات