مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا:

مدیران و اصحاب رسانه برای ارتقای سواد رسانه‌ای خود تلاش کنند

ساری-مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا با بیان اینکه عدم برخورداری از سواد رسانه مهمترین آسیب در مواجه با حوادث اخیر بود،گفت: باید در بدو امر مدیران و اصحاب رسانه در عرصه ارتقای سواد رسانه خود تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۷۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

مدیران و اصحاب رسانه برای ارتقای سواد رسانه‌ای خود تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس به ویژه ۲۵شهید رسانه استان با بیان اینکه امسال دبیرخانه این جشنواره ۶۵۵اثر از اصحاب خبر و رسانه سراسر دیار علویان دریافت کرد، گفت:با بررسی و پالایش آثار ارسالی، ۴۵۰ اثر در اختیار داوران قرار گرفت که در پایان ۳۶ خبرنگار حائز رتبه شدند که در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

حق شناس  از رشد ۲۰درصدی مشارکت اصحاب رسانه استان در این جشنواره هم خبر داد و افزود: از ۳۶ اثر برگزیده، ۱۳ اثر متعلق به بانوان خبرنگار است.

مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا با بیان اینکه عدم برخورداری از سواد رسانه مهمترین آسیب در مواجه با حوادث اخیر بود ، گفت: باید در بدو امر مدیران و اصحاب رسانه در عرصه ارتقای سواد رسانه خود تلاش کنند تا شاهد افزایش سواد رسانه‌ای در بین اقشار مختلف جامعه باشیم.

حق شناس با اشاره به اینکه کتاب جشنواره ابوذر سندی ماندگار در عرصه رسانه مازندران خواهد بود، افزود: آثار برگزیده را بصورت کتابی تقدیم می‌کنیم تا چراغ راه آیندگان باشد و خبرنگاران با مطالعه آن، با کم و کیف آثار و داوری‌ها آشنا شوند.

گفتنی است، علی‌اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی، محمود مختاریان، علیرضا کتابدار و اکبر کریمی، بهروز فرهمند، محمد رضایی و حسین بهرامی داوری این دوره از جشنواره بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار