مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان تقویت می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان خبر داد و گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان با حضور معلمان مجرب و متعهد اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان تقویت می‌شوند

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، از اجرای طرح «سمیر» در مدارس استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح با هدفترویج فرهنگ قرآنی در مدارس استان اجرا می‌شود.

وی استخراج آیات علمی قرآن و به‌کار بردن آنها در تدریس دروس مختلف را یکی از راه‌های آموزش مفاهیم قرآن کریم در مدارس عنوان کرد و گفت: برای فرهنگ سازی تعالیم قرآنی در مدارس باید مفاهیم ملموس و منطبق با دروس آموزشی از آیات قرآن کریم استخراج و به دانش آموزان ارائه شود.

صفری به طرح امین در مدارس استان نیز اشاره کرد و گفت:مدیران مدارس موظف به ایجاد زمینه و بستر برای سهولت فعالیت مربیان طرح امین در مدارس هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بر اجرای طرح امین نظارت کامل دارد، گفت: تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان در مدارس صدرا با حضور معلمان مجرب و متعهد اولویت برنامه‌های

ارسال نظرات
آخرین اخبار