بازدید معاون فرهنگی هنری سپاه البرز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ

معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با سرپرست جدید اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۴۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ سعید صادقی معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به همراه ابراهیم نوروزی فر مسئول بسیج هنرمندان البرز، محمد مهرابی مدیر کل حوزه هنری استان البرز با محمد سجاد احسان فر سرپرست جدید اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفت‌وگو کرد.

صادقی در این جلسه با تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، به بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها در رابطه با ظرفیت های فرهنگی هنری این شهرستان پرداخت.

وی در این نشست ضمن تبیین اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی در مناطق دور از مرکز، بر لزوم همکاری و هم‌افزایی نهادها و دستگاه های متنوع فرهنگی شهرستان تأکید نمود.

احسان فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، ضمن ابزار خرسندی از حضور مهمانان، گفت: همکاری با نهادهای فرهنگی به ویژه معاونت فرهنگی نیروی مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ ، از راهبردهای کلان این مجموعه در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان است.

وی اذعان کرد: توجه ویژه به قشر نوجوان و اجرای برنامه های متنوع مرتبط برای این بخش از جامعه هدف و همچنین کشف استعداد و پرورش هنرمندان انقلابی ، از دیگر راهبردهای این اداره می باشد.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار