بانوان خیّر اردبیلی ۸۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند

اردبیل - ایرنا - نایب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل از کمک مالی ۸۰ میلیارد ریالی بانوان خیّر این استان به ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد از سال ۹۵ تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۶۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

بانوان خیّر اردبیلی ۸۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند

یوسف خدادادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال از سوی بانوان خیّر به ستاد دیه استان کمک مالی شده است و تقریبا در آزادسازی همه ۲۷۳ نفر زندانی مالی و جرائم غیرعمد، بانوان خیّر نقش داشته اند.

نایب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل اضافه کرد: مشارکت آحاد مردم ولایی و حسینی استان اردبیل با برنامه‌های ستاد مردمی دیه، نشان از اعتقادات عمیق دینی و حس همنوع دوستی مردم استان دارد که با مشارکت خود در آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد همت بسیار بالایی دارند و نمونه بارز آن مساعدت در هفتمین جشن گلریزان به مناسبت عید مبعث در هفته جاری بود.

وی افزود: امسال با کمک و مساعدت خیران استان، ۲۷۳ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از هزار میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شده اند.

خدادادی با قدردانی از جامعه بانوان خیّر استان اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ که جشن گلریزان بانوان خیّر در استان برگزار می‌شود، ۸۰ میلیارد ریال توسط بانوان خیر استان به ستاد دیه کمک‌های مالی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار