مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم:

باید جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایام نوروز به صورت بنیادین کار کرد

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه ناحیه مقاومت بسیج قشم باتوجه به اینکه این جزیره از شهرهای مسافرپذیر در ایام نوروز است، گفت: باید برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب برای مهمانان نوروزی در شهرستان به صورت بنیادین کارکرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۸۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد، افژود: باید از طریق فضا سازی محوطه، موکب ها و تشکیل کمیته های فرهنگی خواهران و برادران برای هرچه بهتر کارهای فرهنگی در ایام نوروز تلاش کرد.
وی با بیان اینکه حجاب امری ظاهری و عفاف امری درونی است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب که یکی از آن‌ها سبک زندگی اسلامی است، می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی جامعه را حل کند.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب، مساله مهم و روز جامعه است، گفت: تربیت مدنظر اسلام باید در نهاد خانواده‌ها اجرایی شود، چراکه آثار آن در آینده دامن‌گیر خود خانواده و جامعه خواهد بود.
وی تصریح کرد: برای ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه، باید عفاف و حجاب در همه امور جامعه ساری و جاری و همه افراد، چه زنان و چه مردان به‌صورت هدفمند در این راستا تلاش کنند.
وی افزود: تک تک ما به عنوان مسلمان در جامعه اسلامی وظیفه داریم تا در این راه دستورهای اسلامی را در جهت ترویج فرهنگ رعایت حجاب و کار مؤثر به سرانجام برسانیم.
در این نشست مقرر گردید که در ورودی شهر قشم اسکله شهید ذاکری کارهای فرهنگی و ارشادی در صورت های مختلف در ایام منتهی به سال و عید نوروز به صورت شبانه روزی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار