امام جمعه بوشهر

هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه‌های ملی و بین‌المللی کارساز است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه‌های ملی و بین‌المللی بسیار اثربخش و کارساز است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۷۹
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه‌شب در جمع تعدادی از دانش‌آموختگان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه جبهه‌های تکفیری از ناحیه کشور‌های فرانسه و انگلیس و همدستانشان به اسم جبهه اسلام بر علیه ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، اظهار کرد: دشمنان در اندیشه تخریب جبهه دینی و به دنبال براندازی جریان‌های اهداف الهی هستند.
وی به تبیین تاریخ رسالتی اولیا و انبیا الهی در گذر از دوران سختی‌ها و دشواری‌ها پرداخت و افزود: مسیر هدایتی برای رهبران دینی در جامعه جهانی دارای پیچیدگی و سختی‌های بسیار دشواری بوده است.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه‌های ملی و بین‌المللی بسیار مؤثر، اثربخش و کارساز است، تصریح کرد: همدلی و یکپارچگی عامل وحدت امت اسلامی است.
آیت‌الله صفایی‌بوشهری مجاهدت جهادی و تبلیغی، ایجاد کار‌های منسجم و ماندگار در حوزه‌های پژوهشی و تألیفی در بین مردم و جوانان مساجد، علم‌آموزی، دشمن‌شناسی و داشتن برنامه کارآمد در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان را از محور‌های اصلی برای جامعه روحانیت برشمرد و گفت: وظیفه روحانیت جهاد تبیین مسائل اساسی و کشور در بین مردم است.
وی داشتن فعالیت‌های خودجوش و مردم‌پایه و مسجد محور و ساختارسازی را بخشی دیگر رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی روحانیت خواند و افزود: اتحاد و انسجام در بین جامعه روحانیت و در میان جامعه ایمانی و قرآنی به‌عنوان یک ضرورت ویژه برای حمایت از معارف دینی و دفاع و پیروی از راه رسول‌الله (ص) است. وحدت و همدلی رمز پیروزی لشکر حامیان ولایت فقیه و نظام دینی است.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مأموریت و وظیفه الهی برای همگان است، افزود: حمایت از جامعه آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت از نجات و کمال انسان در دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار