دانش آموز بسيجي شهرستان قشم عازم مناطق جنگی جنوب شدند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قشم گفت: دانش آموز بسيجي شهرستان قشم در قالب اردوی راهيان نور به مناطق جنگی جنوب كشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۰۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

سرهنگ امیری کیا افزود: اين دانش آموزان از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در جنوب كشور بازديد و يادمان های شهداي دفاع مقدس را در اين مناطق زيارت می كنند.
وی با تاكيد بر اينكه اردوهای راهيان نور عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است، بیان کرد: انتقال اين فرهنگ به نسل های آتی كشور و آشنای جوانان و نوجوانان با ايثارگری و رشادت های رزمندگان از جمله اهداف اصلي برگزاری اين اردوها به شمار مي رود.
سرهنگ امیری کیا با بيان اينكه برگزاری اردوهای راهيان نور نقش موثري در تحقق اهداف ياد شده ايفا كرده است، افزود: برگزاری برنامه ‌های مختلف در قالب كاروان ‌های راهيان نور زمينه توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تحقق آرمان ‌ها و ارزش ‌های والای شهدا و رزمندگان را در سطح استان نهادينه كرده است.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قشم همچنين برگزاری اردوهای راهيان نور را بستر مناسبی براي پيوند نسل های سوم و چهارم انقلاب با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا ارزيابی و بر برگزاری باشكوه اين اردوها تاكيد كرد.
اردوی راهيان نور دانش آموزی هر ساله با حضور دانش آموزان پسر و دختر در مناطق عملياتي جنوب كشور برگزار می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار