معاون سپاه قدس:

ایران اسلامی به جایی رسیده است که اراده خود را به مستکبران تحمیل می‌کند

ساری-معاون سپاه قدس گفت: امروزه ایران اسلامی به جایی رسیده است که در برابر مستکبران محکم ایستاده و نظر خود را به آن‌ها تحمیل می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۷۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲

نشست بصیرتی و جهاد تبیین یادگاران هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست بصیرتی و جهاد تبیین یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار جاهد معاون سپاه قدس ،مهندس میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر ،شریعتی نماینده مردم در مجلس و سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد.

نشست بصیرتی و جهاد تبیین یادگاران هشت سال دفاع مقدس
سردار جاهد در این نشست گفت: دشمنان اسلام و ایران با هر بهانه ای قصد ضربه زدن به نظام را دارند و ما با نگاه بصیرتی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین و عدالت محوری بایستی در راستای حفظ نظام و دفاع از ارزشهای آن در حد توان بکوشیم.

معاون سپاه قدس با اشاره به دوران خفت بار عصر پهلوی افزود: در جامعه کنونی ما انسان حتی از قشرهای پائین جامعه و روستاه ها میتوانند تلاش کنند و به جایی برسند در صورتی که در زمان رژیم شاهنشاهی فقط نزدیکان شاه تدریس خصوصی داشتند و کوچکترین تصمیم گیری شاه می بایست از سوی کشورهای بیگانه صورت میپذیرفت . در صورتی که امروزه در برابر مستکبران محکم ایستاده ایم و نظر خود را به آنها تحمیل می کنیم .

در ادامه فرماندار شهرستان بهشهر نیز مردم جامعه را به اتحاد محوری دانست و گفت: دشمنان و معاندین نظام از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی قصد بی بند و باری خانواده ها و تخریب فکری جوانان و نوجوانان و دور کردن از راه اصلی زندگی دارند و برماست که با اتحاد محوری در جامعه اجازه ندهیم به بیراهه کشیده شوند و با آگاهی و بصیرت افزایی گامی جدی در راستای جهاد تبیین برداریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار