نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

پیروزی انقلاب اسلامی ثمره وحدت و الگوگیری از سیره پیامبر(ص) بود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پیروزی انقلاب سلامی و جشن ۴۴ سالگی آن ثمره وحدت، اتحاد، یکدلی، یکرنگی،حاکمیت اخوت و نیز الگوگیری از سیره پیامبر اکرم(ص) بود.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۲۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مراسم جشن عید مبعث که در مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر برگزار شد، ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهارداشت: مردم کشور بویژه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه حضوری حماسی و پرشور داشتند که نشان داد خواب‌های آشفته استکبار جهانی در خصوص نظام اسلامی ما تعبیر نخواهد شد و این حضور پر شور مردم جای قدردانی دارد و امیدواریم ما مسوولان توفیق خدمت به این مردم عزیز، نجیب، شریف و صبور را داشته باشیم.

وی بیان کرد: امت اسلامی در همه دوره‌ها بویژه دوران کنونی نیازمند درس گرفتن از پیامبر اکرم(ص) هستند و باید سنت و سیره او را بدستی شناخته و تلاش کنیم در مسیر او گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حضرت محمد(ص) در اوج قله است و ما نمی‌توانیم به او برسیم اما باید تلاش خود را بکار گرفته و راه او را دنبال کنیم.

وی اظهارداشت: خداوند متعال جامعه اسلامی را امت واحده خوانده است و بر این جهت تاکید دارد و نه تنها از دعوا و درگیری منع کرده بلکه بالاتر از آن تاکید داشته که باید برادرانه در کنار یکدیگر زندگی کنید و اخوت بین شما حاکم باشد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: هر زمانی که چنین فضایی در جامعه حاکم بود رشد و پیشرفت داشتیم و در مقابل هر زمانی که درگیری و نفاق بود دچار آسیب شده‌ایم.

آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: مسوولان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پای عملکرد خود نگذارند از این جهت که مردم از عملکرد ما گلایه و مطالبه دارند اما بر اساس عشق به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و خون شهدا به صحنه آمدند که چنین چیزی حجت را بر ما تمام کرده و مسوولیت ما را بیشتر می‌کند و باید با تلاش مضاعف خدمت بی منت بیشتری به مردم داشته باشیم و خودمان را مدیون مردم، شهدا و خانواده‌هایشان بدانیم‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار