خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد تأکید کرد

لزوم ارتقای سطح دانش و آگاهی خانواده‌ها نسبت به استفاده از فضای مجازی

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد بر لزوم برنامه‌ریزی و ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم به خصوص خانواده‌ها نسبت به استفاده از فضای مجازی و سایبری تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۹۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاسملو در نشست سواد رسانه‌ای که با حضور فرماندهان و مسئولان فضای مجازی پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد برگزار شد، با اشاره به  لزوم ارتقای آگاهی نسبت به محتوای رسانه اظهار کرد: امروزه فضای سایبری و مجازی در بین مردم همه گیر شده است و رسانه‌ها به تدریج  نقش محوری بر سبک زندگی افراد دارد، و لازم است  گام‌هایی سازنده در راستای آموزش و آگاهی افراد در سنین مختلف برداریم.

وی با تاکید بر تنوع و انواع مختلف رسانه‌ها اظهار کرد: تقویت سواد رسانه‌ای به مخاطبان رسانه‌ها که در مواجهه با پیام‌های رسانه‌ای هستند کمک می‌کند تا با مجهز و توانمند کردن خود و ارتقاء مهارت‌های فردی و قدرت گزینشگری، توانایی لازم را برای تفسیر و تحلیل پیام‌های رسانه‌ای به دست آورند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد بیان کرد: تلفن همراه و شبکه‌های مجازی به عنوان وسیله‌ای لاینفك در بین افراد و خانواه‌ها هستند و لازم است با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به استفاده از فضای مجازی و سایبری وبا افزایش دانش و سواد خانواده‌ها در این زمینه، ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم به خصوص خانواده‌ها را بالا ببریم.

وی در پایان اشاره به اینترنت ملی گفت: در واقع هدف اصلی شبکه ملی اطلاعات، ایجاد شبکه‌ای پر سرعت و امن برای کاربران مجازی و کسب و کارهایی است که فقط نیاز به اینترنت دارند نه اینترنت بین المللی و امیدواریم دولت انقلابی با فراهم کردن بسترهای مناسب برای بهره‌مند شدن مردم، این بستر را فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار