ارتقای درجه جانشین سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد/ پیام تبریک فرمانده و کارکنان سپاه فتح به سردار انصاری

با تصویب و موافقت فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی )؛ سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به دریافت درجه پرافتخار سرتیپ دومی نائل شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار جهانگیر انصاری هم اکنون به عنوان مسئول معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین مشغول به خدمت است.

سردار جهانگیر انصاری پیش از این جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بود و فرماندهی سپاه ناحیه گچساران و فرماندهی سپاه ناحیه دنا را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از یادگاران ۸سال جنگ تحمیلی بوده که به درجه جانبازی نیز مفتخر شد و سال ها در حوزه آموزش و مربیگری نظامی در تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سابقه خدمت داشته است.

پیام تبریک مسئولان سپاه فتح به سردار انصاری

فرمانده سپاه فتح، اعضای هیئت رئیسه و کارکنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی نائل شدن سردار جهانگیر انصاری به درجه سرتیپ دومی را به وی تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
در ابتدا خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.
 
بدون شک نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و صدور ارزش‌ها و مولفه‌های آن در عمل به آرمان‌های بلند حضرت امام (رحمه الله علیه) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)  و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
 
خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ای معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌گردد.
 
ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به درجه پرافتخار سرتیپ دومی که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد به جنابعالی است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌ حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسألت داریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار