راهیان نور نشان دادن تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت:جهاد بزرگ ملت ایران و آیینه تمام نمای ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم را به جوانان نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۹۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ،سرزمین‌های نور دانشگاه بزرگ انسان‌سازی است و نسل جدید می‌تواند با حضور در این سرزمین‌ها الگوهای واقعی را بشناسد و مسیر درست را به خوبی انتخاب کند.

 
حجت الاسلام اکبر افشار منش امام جمعه رودبارجنوب  در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزن دختر این شهرستان اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران انجام می شود.
 
وی افزود: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.
 
امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.
 
وی تصریح کرد: درهشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند.
 
حجت الاسلام افشارمنش در پایان گفت: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.
 
اعزام دانش آموزان رودباری در قالب سه دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور  
 
اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب  در مراسم اعزام دانش آموزان دختر این شهرستان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فناوری استخراج گنج و معارف عظیم دفاع مقدس است، افزود: با توجه به تجربیات گذشته برگزاری این اردوها برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب ادامه داد: اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای مهم برای تحقق جهاد تبیین است و می‌توان گفت راهیان نور قرارگاه بزرگ تبیین است که جهاد بزرگ ملت ایران و آیینه تمام نمای ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم را به جوانان نشان می‌دهد و می‌تواند آنها را به‌درستی برای آینده انقلاب تربیت کند.
 
حاجب ادامه داد: یکی دیگر از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است و تا زمانی که این فرهنگ ناب و ارزشمند در جامعه و بین نسل جدید زنده و پویا باشد توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند اثرگذاری کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب بیان کرد: در راستای اعزام راهیان نور دانش‌آموزی در شهرستان دانش آموزان دختر این شهرستان در قالب سه دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار