خبرهای داغ:

اعزام ۲۵۰۰ دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: از 10 اسفند تا 23 اسفندماه سال جاری 2 هزار و 500 دانشجو از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

حیدر عربی مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان در گفت و گو با تیم رسانه ای راهیان نور خبرگزاری بسیج سمنان در مناطق عملیاتی با اشاره به آماده سازی اردوگاه های راهیان نور استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای میزبانی از زائران اعزامی به این مناطق اظهار داشت: 40 خادم الشهدا در اردوگاه های شهید شوکت پور و شهید شاطری استان سمنان در استان خوزستان اقدام به آماده سازی و فضاسازی این اردوگاه ها برای حضور هر چه بهتر کاروان های راهیان نور کرده اند.

وی با اشاره به آغاز اعزام دو هزار دانش آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است و شب گذشته کاروان های دانش آموزی دختران از شهرستان های سمنان و مهدیشهر در این مناطق مستقر شدند و کاروان های راهیان نور شاهرود، بسطام و بیارجمند و آرادان، سرخه، میامی و دامغان نیز ظرف دو روز آینده به این مناطق مشرف خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان بیان کرد:اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان سمنان به استعداد 2 هزار و 500 نفر از 10 اسفند تا 23 اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می شود.

عربی بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از سوم فروردین ماه 1402 برنامه ریزی های لازم برای اعزام کاروان های راهیان نور مردمی نیز انجام شده است و بر این اساس اردوی راهیان نور مردمی از 25 اسفندماه در سه مرحله انجام می شود.

وی عنوان کرد: اعزام کاروان های راهیان نور مردمی به مناطق عملیاتی با خودروهای شخصی انجام می شود و شرایط برای اعزام این کاروان ها به صورت اتوبوسی نیز فراهم است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان در مورد اعزام خادم الشهدا از استان سمنان به مناطق عملیاتی نیز گفت: ثبت نام از داوطلبان در سایت کوله بار و با مراجعه به اردویی سپاه های هر یک از شهرستان های استان انجام می شود.

اسماعیل قاسم پور، مسئول اردوگاه شهید شوکت پور استان سمنان نیز در حاشیه برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: نیروهای فرهنگی و پشتیبانی سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان قبل از اعزام کاروان های راهیان نور اقدام به فراهم سازی شرایط و فضاسازی های فرهنگی و پشتیبانی کرده اند و برنامه ریزی ها در این زمینه به صورت مدون و دقیق انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار