فرمانده انتظامی گناوه

خبرنگاران بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

سرهنگ حسن غضنفری در نشست آشنایی اولیه با خبر نگاران خبر گزاری ها و فضای مجازی در گناوه گفت: خبرنگاران بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

خبر نگاران بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه سرهنگ حسن غضنفری که به تازگی سکان فرماندهی انتظامی گناوه به وی محول شده است در نشست با خبرنگاران گفت: گناوه یک شهرستان پویا وزنده است و لازم است در زمینه پویایی بیشتر این مردمان نجیب خبر نگاران به ما مسئولان کمک نمایند.
وی ابراز داشت: موضوع امنیت و رسانه بسیار مهم است. چرا که رسانه نیز در کنار پلیس به ایجاد امنیت یا عدم آن کمک می‌نماید
غضنفری افزود امنیت پایه و اساس همه فعالیت‌های ازجمله فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی است و نقش رسانه نیز شکل دهی به افکار و عقاید است و نقشبی بدیلی در زمینه ایجاد امنیت وکمک به مسئولان را دارا می‌باشد.
سرهنگ غضنفری نیز در ادامه به روایت صحیح و درست و تلاش در زمینه اینکه خبر باید در زمان خود و به موقع در دسترس مردم قرار گیرد تاکید نمود.
وی اضافه کرد: شهرستان گناوه که یک شهرستان زنده و پویا است و با توجه به مزیت‌های آن اتفاقات نیز در این شهرستان رخ می‌دهند و باید تلاش کنیم اخبار نیز صحیح و با زمینه مثبت و امیدوار کننده در اختیار مردم قرار گیرند.
این مقام مسئول پیام‌های امیدوار کننده، خوشحال کننده و و چگونگی ارتباط‌های خانوادگی و به خصوص روش صحیح ارتباط و احترام به یکدیگر را نیاز جامعه دانست و افزود رسانه‌ها باید در این راه تلاش نمایند. تا سبب رشد و پویایی و امید آفرینی باشیم.
سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم گناوه‌ای در تراز مردم گناوه باشد افزود: با کمک رسانه‌ها و مشاورین و وکارشناسان درشهر و همکاران پرتلاش انتظامی سعی می‌نماییم در این زمینه‌ها تلاش کنیم
وی افزود تلاش ما باید این باشد تا با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کار کنیم و همگرایی بیشتری داشته باشیم.
سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه در موضوعات فضای مجازی از وقتی که اینستاگرام و واتساپ مسدود شده آند نیز جزائم فضای مجازی بسیار کمتر شده است. اما لازم است به خوبی در این زمینه نیز اطلاعات لازم را به اطلاع مردم برسانیم.
وی افزود:در حوزه پیشگیری ازسرقت و اعتیاد به مواد مخدر نیز تلاش ما این است با تمام توان در کنار شما به مردم اطلاع رسانی دقیق داشته باشیم.
غضنفری با اشاره به ایام عید و اجرای آمورات و کار‌های بیشتر و سنگین از خبر نگاران خواست در کنار همکاران انتظامی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار