نوسازی بافت فرسوده شهر اردبیل با استفاده از تجربیات سایر استان‌ها

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: همزمان با رویداد گردشگری ۲۰۲۳، اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۳۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

نوسازی بافت فرسوده شهر اردبیل با استفاده از تجربیات سایر استان‌ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا غریبی‌  در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همزمان با رویداد گردشگری ۲۰۲۳ که اردبیل میزبان کشورهای عضو اکو خواهد بود، اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها نیز در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: به‌منظور هم‌افزایی بیشتر و استفاده از تجربه و فعالیت‌های متخصصان حوزه معماری و شهرسازی سایر استان‌ها در حوزه بازآفرینی شهری، نوسازی بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی،  اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معمای کلانشهرها در سال آتی در اردبیل برگزار خواهد شد.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: سعی داریم با توجه به نقش شورا و شهرداری اردبیل در برگزاری رویداد گردشگری ۲۰۲۳ وظیفه تخصصی خود را به نحو احسن ایفا کنیم.

غریبی با تاکید بر عملیاتی و اجرایی کردن طرح جامع و تفصیلی شهر اردبیل، بیان کرد: هدف مدیریت شهری ایجاد شهر انسان‌گرا است که  باید ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، توسعه اصولی شهر و در نهایت توسعه پایدارشهری در اولویت قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار