امام جمعه دشتستان:

انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد

حجت الاسلام مصلح، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم گفت: مردم ولایی شهربرازجان مانند همیشه دردفاع ازآرمان‌های انقلاب، حضور باشکوهی در راهپیمایی داشتند.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان اظهار داشت: مردم ولایت مدارشهربرازجان باز هم به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که به آرمان‌های امام راحل پایبندند و دلهایشان همچون همیشه با انقلاب همراه است.
مصلح ادامه داد: مردم و مسئولان نیز باید هوشیاری و آگاهی داشته باشند و بصیرت‌افزایی در بین آحاد مختلف مردم افزایش پیدا کند تا اقدامات استکبار جهانی به ثمر ننشیند به همین سبب این موضوع آگاهی مردم را در این زمینه می‌طلبد.
امام جمعه شهرستان دشتستان تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا سرعت پیشرفت انقلاب و دین را بگیرند به همین سبب باید وحدت خود را حفظ کنیم.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی بودن آن است که نماد آن امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم و حمایت از انقلاب به اثبات رسید.
حجت الاسلام مصلح اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کوری چشم دشمنان و پیش بینی‌هایی که برای چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که انقلاب این پیروزی را نبیند همچنین با اجرای برنامه‌های شومی که از اهداف آن‌ها بود تصمیم داشتند تا وحدت مردم را ازبین ببرند این نظام وحدت خود را حفظ کرده و اکنون نیز شاهد برگزاری چهل وچهارمین سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار