اعتماد مردم به پلیس با بیش از 750 هزار تماس در سال جاری

زنجان - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در سال جاری تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی بیش از 750 هزار تماس بوده که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۰۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

اعتماد مردم به پلیس با بیش از 750 هزار تماس در سال جاری

سرهنگ حميدرضاقديمي  در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان، با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، گفت: سامانه پلیسی 110، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات پلیسی در ابعاد مختلف به شهروندان مي باشد.  

وی افزود : از آنجا كه در بروز حوادث يا جرايم در مواقع حساس و ضروري راحت‌ترين راه دسترسي شهروندان به پليس، شماره تلفن 110 است،سامانه 110 استان با 9 خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.  

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسي 110، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند مي باشد.

سرهنگ  قديمي با بيان اينکه سامانه 110 پل ارتباطي شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروري از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگيري هاي دسته جمعي، شرارت، تصادفات، وقايع و اتفاقات مهم را به اين مرکز اعلام کنند تا پليس در کمترين زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانوني متناسب با آن موضوع را انجام دهد.  

وی، در ادامه با اشاره به فراواني تماس شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110، گفت: در 10 ماهه سال جاری بیش از 750 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده است كه نشان اعتماد دوسويه مردم با پليس است.  

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تاکيد بر افزايش توان عملياتي پليس در مقابله با جرايم، خاطر نشان کرد:از يک سو حضور به موقع پليس موجب افزايش احساس امنيت در جامعه شده و از سوئي ديگر، مردم نيز پليس را ملجا و پناهگاه مطمئني براي حل مشکلاتشان مي دانند که آماده پاسخگويي به مطالبات و خواسته هاي به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامي، ترافيکي و اجتماعي دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار