در شهرستان بن برگزار شد؛

خروش مردم در یوم الله 22بهمن

مردم ولایتمدار بن با حضور پرشکوه خود در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۹۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همگام با سراسر کشور و در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان بن برگزار شد.

مردم ولایت‍‌‍مدار و انقلابی شهر بن در ۲۲ بهمن و جشن چهل‌وچهار سالگی انقلاب، پس از ۲ سال که به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می‌شد، با حضور منسجم در این راهپیمایی با شکوه، با در دست داشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و فریاد شعارهای انقلابی مانند"مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این‌ همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" ، " 22 بهمنه خون به دل دشمنه"، " 22 بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله"، بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

این حماسه ملی با حضور پر شور مسئولین شهرستانی و نیز دانش آموزان و اقشار مردم صورت گرفت، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند پای آرمان های والای انقلاب استوارند و هرگز پشت ولایت فقیه را خالی نکرده و نخواهند کرد و نیز ادامه دهنده خون شهدای مدافع امنیت و کشور هستند.

مردم با حضور در این راهپیمایی عظیم نشان دادند، زمانی که کشورهای بیگانه توطئه عدم حضور مردم در راهپیمایی را طراحی می کنند، مردم بصیر و انقلابی با حضور پر شور و حماسی خود توطئه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

شرکت کنندگان در این حماسه بزرگ همزمان با سراسر کشور سرود جمهوری اسلامی همخوانی کردند.

ارسال نظرات