پیام تشکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۹۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احسان‌ الله محمدی با صدور پیامی از حضور کم نظیر مردم ولایتمدار استان گیلان در راهپیمایی باشکوه۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


یوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد،همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های استکبار جهانی و ابر قدرتهایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.


بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با  شکوه تر از سالهای گذشته به میدان آمدند و پیام وحدت، یکپارچگی و ایستادگی مردم ایران بر آرمان های والای انقلاب را در گوش جهانیان طنین انداز کردند تا دشمنان این ملت بدانند که تهدید و تحریم هرگز نخواهد توانست آنان را از اهداف والای انقلابشان دور نماید.


حضور حماسی و سرشار از شور و شعور مردم انقلابی گیلان تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های مردمی را خلق کرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ، تثبیت و تقویت انقلاب شکوهمند اسلامی است.


اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن و قدرشناس گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از خداوند متعال برای مردم شریف گیلان و همه دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر،  سعادت اخروی را آرزومندم.


حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌ الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات
آخرین اخبار