امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن همایش بزرگی است که جهان به آن چشم دوخته و نشانه پایبندی به مردم و آرمان های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام بزمانی گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذار بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۰۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، بار دیگر مردم غیور و انقلابی شهرستان ایرانشهر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و ضد انقلاب ها زدند.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن گرامیداشت و تبریک و تهنیت ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذار بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: با وجود تمامی توطئه های استکبار جهانی از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، فشارها و تحریم های اقتصادی، ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی، راه اندازی و تجهیز گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و دهها دسیسه دیگر ایران اسلامی امروز با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری، ایستادگی ملت و تلاش شبانه روزی کارگزاران و خدمتگزاران نظام اسلامی با عزت و اقتدار در مسیر رشد و توسعه در حرکت بوده و دهه فجر امسال آغاز چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از همایش های بزرگ است که جهان به آن چشم دوخته و نشانه پایبندی به مردم و آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: در آغازین روزهای چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبریک و حضور پرشور مردم را در این حماسه تحسین می کنیم و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهداف دشمن را خنثی کرد.

علی شعبانی فرماندار شهرستان ایرانشهر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر، ‌ سرآغاز طلوع اسلام، ‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی سالهای گذشته است که برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: اینک در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، مهمترین نیاز کشور وحدت ملی است، لذا برای فائق آمدن بر هر کاستی و مشکلات در همه عرصه ها به همبستگی و همدلی نیازمندیم و ایران اسلامی نماد امنیت و اقتدار است.

وی ادامه داد: امروز نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم شهرستان ایرانشهر با حضور پرشورتر خود به صحنه آمدند و ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و دشمنان را دلسردتر از گذشته کردند.

در پایان مراسم قطعنامه مردم شهرستان ایرانشهر قرائت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار